تمجید رئیس شورای شهر چناران از خدمات علمی شرکت چشمه نوشان خراسان
20ام شهریور 1394

رئیس شورای اسلامی شهر چناران با تمجید از تلاش‌های شرکت چشمه نوشان خراسان برای توسعه علمی در این شهر گفت: مجموعه تلاش‌های عام‌المنفعه این شرکت بی‌شک در توسعه مرزهای علمی این شهر تحول قابل توجهی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی- کاربردی عالیسسپهری-شورای-شهر-چناران در دیدار هیئت مدیره شرکت چشمه نوشان خراسان با اعضای شورای شهر چناران،سپهری با بیان اینکه ایجاد مرکز دانشگاهی توسط این شرکت،‌ بی‌تردید تلاشی قابل توجه برای توسعه علمی و ارتقا جایگاه علمی چناران است، گفت: دانشگاه عالیس می‌تواند در ارتقا جایگاه علمی چناران در خراسان رضوی نقش برجسته‌ای ایفا نماید.

وی همچنین خواستار گسترش خدمات عام‌المنفعه این مجموعه صنعتی به مردم چناران شد و اظهار داشت: با توجه به فاصله موجود میان چناران و دانشگاه عالیس که در شهرک صنعتی چناران واقع شده است، پیشنهاد ما ارائه سرویس رایگان برای داوطلبان چنارانی حضور در این دانشگاه است.

وی با ارائه پیشنهاد دیگری ابراز داشت: ایجاد دفاتر پاسخگویی و ارتباط عمومی برای تنویر بیشتر داوطلبان چنارانی نیز می‌تواند باعث اقبال بیشتر علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه شود.

گفتنی است پیشنهادات مذکور توسط مدیره شرکت چشمه نوشان خراسان مورد قبول واقع شد.

آخرین اخبار

آرشیو اخبار