حمایت «عالیس» از توسعه علمی هنرستان‌های چناران
23ام شهریور 1394

مدیرعامل شرکت چشمه نوشان خراسان گفت: شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس) با هدف حمایت از توسعه علمی هنرستان‌های شهرستان چناران اقدام به توسعه، تجهیز و حمایت از هنرستان‌های این شهر کرده است.

علی اصغر فیاض در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی عالیس با اشاره به ضرورت کیف بخشی تولیدات بومی شهرستان چناران اظهار داشت: بطور معمول بسیاری از هنرستان‌های بومی صنایع غذایی در کشور اقدام به تولید و عرضه برخی محصولات غذایی می‌نمایند اما در اکثر موارد این تولیدات به دلیل کیفیت پایین فرآوری و تولید،‌ مورد اقبال قرار نمی گیرد.

وی افزود: شرکت چشمه نوشان خراسان با هدف حمایت از تولیدات بومی هنرستان‌های شهرستان چناران و ارتقا بخشی این تولیدات تا سطح ارتقا یافته استانداردهای جهانی،‌ همکاری ویژه‌ای را با این واحدهای آموزشی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی رایگان، استفاده از آزمایشگاه‌های پیشرفته این شرکت، تست و عیار سنجی کیفی محصولات تولیدی هنرستان‌ها و ارائه دستورالعمل‌های کیفیت و ارتقا بخشی به این تولیدات از جمله خدماتی است که در این راستا توسط شرکت چشمه نوشان به واحدهای آموزشی صنایع غذایی ارائه می‌شود.

فیاض تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و ارتقا آزمایشگاه‌های این مراکز آموزشی در قالب خرید تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر خدماتی است که به هنرستان‌های صنایع غذایی چناران ارائه می‌شود.

آخرین اخبار

آرشیو اخبار